t r o t t o a r

22 mars, 2011

Det här med helhetstänk, gem…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:01

Det här med helhetstänk, gemensamma mål och sträva åt samma håll. Att det ska vara så svårt…

Comments are closed.