t r o t t o a r

20 mars, 2011

Det var länge sen sist. Känd…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:52

Det var länge sen sist. Kändes ovant men bekant, lite nervöst. Jag mindes känslan av henne under mig. Alla de olika små ljuden. #k ?rtmcidag

Comments are closed.