Är det strul med @tele2sweden…
Är det strul med @tele2sweden och deras mobila bredband i Göteborg? #gbg #gbgftw
Kommentarer inaktiverade för Är det strul med @tele2sweden…
Är det strul med @tele2sweden och deras mobila bredband i Göteborg? #gbg #gbgftw