t r o t t o a r

19 mars, 2011

Är det strul med @tele2sweden…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:59

Är det strul med @tele2sweden och deras mobila bredband i Göteborg? #gbg #gbgftw

Comments are closed.