t r o t t o a r

19 mars, 2011

Idag har jag lärt mig ett nyt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:07

Idag har jag lärt mig ett nytt ord: analinkontinens. Tack för de mentala bilderna. #GP

Comments are closed.