t r o t t o a r

16 mars, 2011

Det här med att leverera utif…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:12

Det här med att leverera utifrån kundens behov, inte efter tekniska förutsättningar. Ska det vara så svårt?

Comments are closed.