t r o t t o a r

13 mars, 2011

Kan inte släppa mina funderin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:52

Kan inte släppa mina funderingar kring relationen HR och IT-stöd. Jag upplever att det finns en ovilja att läsa sig använda IT hos HR. #hrsv

Comments are closed.