t r o t t o a r

13 mars, 2011

Återkommande upplever jag att…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:53

Återkommande upplever jag att det inte finns intresse för att lära sig de enklaste tricksen, inte ens i excel. Vadan detta? #hrsv

Comments are closed.