t r o t t o a r

13 mars, 2011

Jag menar inte att HR måste k…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:55

Jag menar inte att HR måste kunna ta en djup diskussion med IT men att ha en övergripande förståelse för hur IT-stöd kan förenkla vardagen.

Comments are closed.