t r o t t o a r

12 mars, 2011

Finkorv och öl. Fru och barn …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:09

Finkorv och öl. Fru och barn spelar wii. Jag njuter av lite egentid. En bra lördagkväll mao.

Comments are closed.