t r o t t o a r

11 mars, 2011

Vad är det med HR och IT? Var…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:13

Vad är det med HR och IT? Varför möter jag så ofta IT-fientliga HR-folk? ”Det där är teknik, det sysslar inte jag med. Jag jobbar med HR!”

Comments are closed.