t r o t t o a r

6 mars, 2011

Clowntown – himmel eller helve…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:03

Clowntown – himmel eller helvete. Beror på om du är barn eller förälder. Men kaffet är ok…#vuxen

Comments are closed.