t r o t t o a r

5 mars, 2011

Jag kommer på mig själv med …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:37

Jag kommer på mig själv med att inte tänka på jobbet, för ovanlighetens skull. Det var nog dags för några dagar ledigt. #jobbaralltid

Comments are closed.