Är det ok att ringa jobbsamta…
Är det ok att ringa jobbsamtal på semestern? En kund på min svarare: jag vet att du har semester men kan du ringa NN idag. #jobbaralltid
Kommentarer inaktiverade för Är det ok att ringa jobbsamta…
Är det ok att ringa jobbsamtal på semestern? En kund på min svarare: jag vet att du har semester men kan du ringa NN idag. #jobbaralltid