t r o t t o a r

4 mars, 2011

Är det ok att ringa jobbsamta…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:20

Är det ok att ringa jobbsamtal på semestern? En kund på min svarare: jag vet att du har semester men kan du ringa NN idag. #jobbaralltid

Comments are closed.