t r o t t o a r

17 juli, 2011

Alldeles för uppjagad för at…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:52

Alldeles för uppjagad för att sova #vm11

Lyxar till det med en lunch p?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:19

Lyxar till det med en lunch på McDonald’s i Katrineholm.

16 juli, 2011

Känslan av att jobbet jag gjo…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:10

Känslan av att jobbet jag gjorde igår gick bra. Att den lilla applikationen äntligen gjorde vad jag sa åt den att göra.

15 juli, 2011

Behövde jobba några timmar i…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:57

Behövde jobba några timmar idag, och då kom regnet. Till och med vädergudarna är på min sida…

12 juli, 2011

Är det kanske dags att lämna…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:55

Är det kanske dags att lämna datorn en stund och gå ut…det verkar vara fint väder…

Lite svårt att helt koppla om…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:54

Lite svårt att helt koppla om till semesterläge. Kollade jobbmailen och hade till min stora glädje inte fått några ”att-göra-mail”.

11 juli, 2011

Vaknar pigg och utsövd på f?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:28

Vaknar pigg och utsövd på första semesterdagen. Känns som en bra början.

9 juli, 2011

Det här med att dricka öl en…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:55

Det här med att dricka öl en solig sommardag och lyssna på en massa skön metal. #denk ?nslan #sonisphere

Sms-biljett, det är bra det. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:49

Sms-biljett, det är bra det. @sl

7 juli, 2011

…och där kom vattkopporna…..

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:04

…och där kom vattkopporna…#vab

5 juli, 2011

…kanske inte helt lysande ti…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:18

…kanske inte helt lysande timing i och med att jag håller att utbilda användare idag… #paltkoma

Risk för en enorm paltkoma id…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:17

Risk för en enorm paltkoma idag…

3 juli, 2011

Lycka är: Master of puppets -…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:56

Lycka är: Master of puppets – live!

En kall öl i handen. Snart da…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:04

En kall öl i handen. Snart dags för #Big4 . Planerat för sovmorgon imorgon. Känns bra det här.

2 juli, 2011

Är det dags att börja ladda …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:36

Är det dags att börja ladda inför The Big 4 på Ullevi imorgon? #metallica #anthrax #slayer #megadeth

Det kommer en semesterperiod v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:15

Det kommer en semesterperiod varje år. Varför är det så svårt att planera för detta? Var kommer alla extra arbetsuppgifter ifrån?

29 juni, 2011

Överdoserar kaffe och brottas…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:09

Överdoserar kaffe och brottas med inkonsekvent namnsättningstruktur.

Definiera Best Practice = vilk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:32

Definiera Best Practice = vilka diskussioner

28 juni, 2011

En lång promenad en vacker so…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:55

En lång promenad en vacker som sommardag, då kan även Stockholm ha sin charm… ;-)

26 juni, 2011

Men va fan!?! RT @jonvision: O…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:35

Men va fan!?! RT @jonvision: Ok, vad ända in i glödheta helvete…

Att som allergiker cykla rakt …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:17

Att som allergiker cykla rakt in i en bisvärm…

23 juni, 2011

Det här med att lära sig åk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:14

Det här med att lära sig åka inlines i vuxen ålder det är…intressant…#hursvårtkandetvara

Hur kommer det sig att en hel …

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:02

Hur kommer det sig att en hel organisation präglas av beslutsrädsla?

22 juni, 2011

”Det vi gör är så unikt!” -…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:26

”Det vi gör är så unikt!” – sagt av chef inom vården i samband med ett kompetenskartläggningsprojekt.

20 juni, 2011

Passerar Kungsbacka, känns so…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:00

Passerar Kungsbacka, känns som höst. Grått och blåsigt.

« Föregående sidaNästa sida »