Alldeles för uppjagad för at…
Alldeles för uppjagad för att sova #vm11
Alldeles för uppjagad för att sova #vm11
Lyxar till det med en lunch på McDonald’s i Katrineholm.
Känslan av att jobbet jag gjorde igår gick bra. Att den lilla applikationen äntligen gjorde vad jag sa åt den att göra.
Behövde jobba några timmar idag, och då kom regnet. Till och med vädergudarna är på min sida…
Är det kanske dags att lämna datorn en stund och gå ut…det verkar vara fint väder…
Lite svårt att helt koppla om till semesterläge. Kollade jobbmailen och hade till min stora glädje inte fått några ”att-göra-mail”.
Vaknar pigg och utsövd på första semesterdagen. Känns som en bra början.
Det här med att dricka öl en solig sommardag och lyssna på en massa skön metal. #denk ?nslan #sonisphere
Sms-biljett, det är bra det. @sl
…och där kom vattkopporna…#vab
…kanske inte helt lysande timing i och med att jag håller att utbilda användare idag… #paltkoma
Risk för en enorm paltkoma idag…
Lycka är: Master of puppets – live!
En kall öl i handen. Snart dags för #Big4 . Planerat för sovmorgon imorgon. Känns bra det här.
Är det dags att börja ladda inför The Big 4 på Ullevi imorgon? #metallica #anthrax #slayer #megadeth
Det kommer en semesterperiod varje år. Varför är det så svårt att planera för detta? Var kommer alla extra arbetsuppgifter ifrån?
Överdoserar kaffe och brottas med inkonsekvent namnsättningstruktur.
Definiera Best Practice = vilka diskussioner
En lång promenad en vacker som sommardag, då kan även Stockholm ha sin charm… ;-)
Men va fan!?! RT @jonvision: Ok, vad ända in i glödheta helvete…
Att som allergiker cykla rakt in i en bisvärm…
Det här med att lära sig åka inlines i vuxen ålder det är…intressant…#hursvårtkandetvara
Hur kommer det sig att en hel organisation präglas av beslutsrädsla?
”Det vi gör är så unikt!” – sagt av chef inom vården i samband med ett kompetenskartläggningsprojekt.
Passerar Kungsbacka, känns som höst. Grått och blåsigt.