t r o t t o a r

14 augusti, 2011

Fick ett mail från info1 (at)…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:43

Fick ett mail från info1 (at) handelsbanken (punkt) se ->

#Kaffe

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:42

#Kaffe

13 augusti, 2011

På bushuset, totalt 2 barn & …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:39

På bushuset, totalt 2 barn & 5 vuxna, inkl personalen. Lugnt och skönt.

12 augusti, 2011

Jag vill gå på konsert ikvä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:39

Jag vill gå på konsert ikväll! – sagt av sonen. Finns hopp om honom. #wowgbg

Jag spöade min 5-åriga son p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:24

Jag spöade min 5-åriga son på minigolf. Jag äger…eller?

Chillar med minigolf i slottss…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:54

Chillar med minigolf i slottsskogen.

Det här med att träna, är d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:23

Det här med att träna, är det så bra egentligen? Hur ska jag orka med resten av dagen?

11 augusti, 2011

Känns fel att lägga 2 000:- …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:19

Känns fel att lägga 2 000:- på sommardäck i augusti. #höst

Börjar jobba på måndag. Red…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:31

Börjar jobba på måndag. Redan!?! Är 5v semester redan slut!?!

10 augusti, 2011

Varför ska det vara så mecki…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:47

Varför ska det vara så meckigt att få till wifi på ubuntu?

Finfika på @damatteo

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:16

Finfika på @damatteo

Slut på semester svullandet. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:37

Slut på semester svullandet. Sushi till lunch.

Är det bara jag som fortfaran…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:38

Är det bara jag som fortfarande har semester?

9 augusti, 2011

Fakturagranskningen denna mån…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:59

Fakturagranskningen denna månaden gick väldans fort.

8 augusti, 2011

Läser Free av Chris Anderson….

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:24

Läser Free av Chris Anderson. Intressant perspektiv. ”Gratis är gott”

Sista semesterveckan påbörja…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:27

Sista semesterveckan påbörjad. Hemma och börjar så smått förereda hösten.

27 juli, 2011

Väldigt analog just nu #semes…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:52

Väldigt analog just nu #semester

25 juli, 2011

Söker tips på någon som kan…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:48

Söker tips på någon som kan skriva ut och binda pdf i #gbgftw till bra pris. 5 st á 30-200 sidor, 1 ex av varje RT = god karma

22 juli, 2011

Slängde mat – nekades dessert…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:35

Slängde mat – nekades dessert http://t.co/shaDVly via @GoteborgsPosten – Rätt eller fel?

21 juli, 2011

Efter en dag med fysiskt arbet…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:43

Efter en dag med fysiskt arbete fortsätter veckans Harry Potter maraton…

20 juli, 2011

SMHI säger att det ska regna …

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:19

SMHI säger att det ska regna i morgon men svalorna flyger högt ikväll.

Jaha, då hade någon ”lånat”…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:58

Jaha, då hade någon ”lånat” mitt mastercard och handlat för 15 000:- #fail

En andra frukost på ett solig…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:10

En andra frukost på ett soligt torg. Det här med semester, verkar vara en bra idé.

18 juli, 2011

…och vad är en ”Joddlarkorv…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:26

…och vad är en ”Joddlarkorv”?

…men jösses vad det är sem…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:51

…men jösses vad det är semester idag. Får inget gjort…

« Föregående sidaNästa sida »