Det här med att åka tåg mel…
Det här med att åka tåg mellan Göteborg och Malmö. Känns som jag kan det nu.
Det här med att åka tåg mellan Göteborg och Malmö. Känns som jag kan det nu.
Idag är det SÖNDAG! Jösses vad uttråkad jag är…
Tjohoo! Vann precis 21 :- på stryktipset, ska bara delas på 5. Livet leker!
Intressant och lärorikt att prata lönerevisionsprocess med en dansk hr-person.
Bara två kommuner mellan mig och hemmet. Snart hemma.
Jag är inte helt säker på att jag vill vara vaken nu.
Att i skymningen sitta på ett tåg och se solen gå ner i havet…
Somnade försent, gick upp för tidigt, åkte för långt. Sen höll jag i utbildning. Nu på tåget hem, trött och nöjd med dagen.
Alltid kul med meddelande på svararen som säger: Ring Mig NU!!!
Söndag, frukost avklarad. Vad händer idag?
Tjohoo! Jag ska få pizza!
Sitter i en gammal SAAB på en parkering och lyssnar på regnet och snarkningar från en tre veckors bäbis.
…och vad är en ”Joddlarkorv”? http://t.co/CykAx5S
Få saker räddar en fredag som att hitta en bugg i applikation som går i pilottest på måndag.
Hur roade sig människor på långsamma tågresor innan internet och twitter?
Tre timmars tågresa gör under i min inkorg.
Vad det går lätt att jobba när både teknik och människor gör som det är tänkt.
Blev påmind om kraften i fort men fel och att stress gör dig dum! #sitterih ?rnetmeddumstruten
En bra produktiv dag avslutas med #fail Rätt fil på rätt plats = bra! Fel fil på fel plats = obra! och nu fotboll -> även det #fail
Någon som har erfarenhet av att en förslagslåda för idéer (både fysisk och virtuell) med utlovad belöning någonsin har fungerat? #hrsve
Nu är hösten här och semestern slut på riktigt. Dags att stryka skjortan och packa väskan inför kundbesök imorgon.
Har haft lite för många ”och hur tänkte du nu?”-moments idag.
Och hur många tidningar ryms det i ett radhus? Och varför sparas dessa i flera år?
sova eller träna eller fika eller kolla film eller köpa godis eller städa eller putsa fönster eller tvätta bilen eller läsa boken eller
Närmsta grannen sågar upp ett hål i en betongvägg. Det är ett ljud man tröttnar på snabbt.