t r o t t o a r

20 september, 2011

Det här med att åka tåg mel…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:15

Det här med att åka tåg mellan Göteborg och Malmö. Känns som jag kan det nu.

18 september, 2011

Idag är det SÖNDAG! Jösses …

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:52

Idag är det SÖNDAG! Jösses vad uttråkad jag är…

17 september, 2011

Tjohoo! Vann precis 21 :- på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:41

Tjohoo! Vann precis 21 :- på stryktipset, ska bara delas på 5. Livet leker!

15 september, 2011

Intressant och lärorikt att p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:10

Intressant och lärorikt att prata lönerevisionsprocess med en dansk hr-person.

Bara två kommuner mellan mig …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:08

Bara två kommuner mellan mig och hemmet. Snart hemma.

Jag är inte helt säker på a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 05:59

Jag är inte helt säker på att jag vill vara vaken nu.

13 september, 2011

Att i skymningen sitta på ett…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:21

Att i skymningen sitta på ett tåg och se solen gå ner i havet…

Somnade försent, gick upp fö…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:41

Somnade försent, gick upp för tidigt, åkte för långt. Sen höll jag i utbildning. Nu på tåget hem, trött och nöjd med dagen.

Alltid kul med meddelande på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:50

Alltid kul med meddelande på svararen som säger: Ring Mig NU!!!

11 september, 2011

Söndag, frukost avklarad. Vad…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:06

Söndag, frukost avklarad. Vad händer idag?

10 september, 2011

Tjohoo! Jag ska få pizza!

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:19

Tjohoo! Jag ska få pizza!

Sitter i en gammal SAAB på en…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:17

Sitter i en gammal SAAB på en parkering och lyssnar på regnet och snarkningar från en tre veckors bäbis.

…och vad är en ”Joddlarkorv…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:17

…och vad är en ”Joddlarkorv”? http://t.co/CykAx5S

9 september, 2011

Få saker räddar en fredag so…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:54

Få saker räddar en fredag som att hitta en bugg i applikation som går i pilottest på måndag.

8 september, 2011

Hur roade sig människor på l…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:03

Hur roade sig människor på långsamma tågresor innan internet och twitter?

Tre timmars tågresa gör unde…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:17

Tre timmars tågresa gör under i min inkorg.

Vad det går lätt att jobba n…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:21

Vad det går lätt att jobba när både teknik och människor gör som det är tänkt.

Blev påmind om kraften i fort…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:37

Blev påmind om kraften i fort men fel och att stress gör dig dum! #sitterih ?rnetmeddumstruten

6 september, 2011

En bra produktiv dag avslutas …

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:12

En bra produktiv dag avslutas med #fail Rätt fil på rätt plats = bra! Fel fil på fel plats = obra! och nu fotboll -> även det #fail

5 september, 2011

Någon som har erfarenhet av a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:00

Någon som har erfarenhet av att en förslagslåda för idéer (både fysisk och virtuell) med utlovad belöning någonsin har fungerat? #hrsve

Nu är hösten här och semest…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:31

Nu är hösten här och semestern slut på riktigt. Dags att stryka skjortan och packa väskan inför kundbesök imorgon.

Har haft lite för många ”och…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:19

Har haft lite för många ”och hur tänkte du nu?”-moments idag.

4 september, 2011

Och hur många tidningar ryms …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:20

Och hur många tidningar ryms det i ett radhus? Och varför sparas dessa i flera år?

3 september, 2011

sova eller träna eller fika e…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:40

sova eller träna eller fika eller kolla film eller köpa godis eller städa eller putsa fönster eller tvätta bilen eller läsa boken eller

2 september, 2011

Närmsta grannen sågar upp et…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:04

Närmsta grannen sågar upp ett hål i en betongvägg. Det är ett ljud man tröttnar på snabbt.

« Föregående sidaNästa sida »