t r o t t o a r

25 november, 2011

Ibland räcker det med lite ri…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:44

Ibland räcker det med lite riktigt gott #kaffe och en chokladboll för att dagens ska vara räddad.

24 november, 2011

Njuter när jag lyckas sparka …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:30

Njuter när jag lyckas sparka sönder boxen för kunder. ”Aaah, så kan man ju göra! Det har vi inte tänkt på tidigare”

23 november, 2011

Fröjden att jobba med kompete…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:07

Fröjden att jobba med kompetenta och intresserade kunder.

22 november, 2011

Svårt att leverera förslag p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:31

Svårt att leverera förslag på lösning när kunden inte kan tala om vad de vill ha. Leveransen kan inte bli bättre än beställningen.

Kämpar med att dokumentera en…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:30

Kämpar med att dokumentera en förstudie för implementering av kompetensverktyg.

20 november, 2011

RT @stigquotes: Some say he is…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:11

RT @stigquotes: Some say he is the reason that Jeremy Clarkson has pubic hairs on his head.

17 november, 2011

Äntligen hemma efter utbildni…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:01

Äntligen hemma efter utbildning i Stockholm. Pratat it-stöd för kompetenshantering en hel dag. Något trött i skallen nu.

16 november, 2011

Kunden: kan inte du bara fixa?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:23

Kunden: kan inte du bara fixa? Jag vill inte tänka, det är jobbigt!

15 november, 2011

Min chef vill klona mig. Det ?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:31

Min chef vill klona mig. Det är kanske inte så dum idé. Klonen jobbar och jag kan gå på AW ;-)

14 november, 2011

Oj, det var gott med #kaffe id…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:08

Oj, det var gott med #kaffe idag. Måste nog stoppa nu. #vakenhelanatten

13 november, 2011

Att stava rätt till namnet du…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:13

Att stava rätt till namnet du representerar känns som en bra början. Korrläsa är för fegisar

12 november, 2011

Lugn eftermiddag i soffan med …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:05

Lugn eftermiddag i soffan med kaffe. twitter och boxee. Mycket att läsa och se efter en vecka utan rss och twitter.

9 november, 2011

Jag har druckit en Pepsi Max. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:35

Jag har druckit en Pepsi Max. Det behöver jag inte göra om. Någonsin.

4 november, 2011

Nu diskuteras det vampyrers va…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:42

Nu diskuteras det vampyrers varande eller inte varande

Det finns öl på Bishops Arms

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:00

Det finns öl på Bishops Arms

På Parken med nya roliga beka…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:04

På Parken med nya roliga bekantskaper.

Idag är det en jag-ska-bara-s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:57

Idag är det en jag-ska-bara-sen-går-jag-hem-dag. Vilket troligtvis innebär att jag jobbar full dag idag.

3 november, 2011

Ensam hemma i helgen. Vad ska …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:46

Ensam hemma i helgen. Vad ska jag göra? Ojojoj, alla dessa möjligheter…

Idag har jag inte tur med köe…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:11

Idag har jag inte tur med köer och rödljus.

Kan inte sluta tänka på kall…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:04

Kan inte sluta tänka på kall öl.

2 november, 2011

Trött

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:31

Trött

30 oktober, 2011

Fått väldigt mycket gjort f?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:56

Fått väldigt mycket gjort för att vara en slö söndag. Verkar som effektivitet smyger sig på mig vid de mest oväntade tillfällena.

Småbarn har en negativ inverk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:04

Småbarn har en negativ inverkan på Sagan-om-ringen-maraton en regnig söndag. Blir nog så illa tvungen att lämna soffan och gå ut i regnet.

28 oktober, 2011

”Idag har den ambulerande serv…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:18

”Idag har den ambulerande serveringsvagnen tekniska problem.” #p ?tåget

Det luktar svettigt gym på t?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:13

Det luktar svettigt gym på tåget.

« Föregående sidaNästa sida »