Förklara sockervadd för mig….
Förklara sockervadd för mig. Varför finns det?
Förklara sockervadd för mig. Varför finns det?
Det här med minigolf, inte min tekopp.
Ute och fingår i Skultuna.
Har läst en dagstidning (GP) för första gången på en hel vecka. Eftersändning är inte en så dum idé.
Hjälpte svärfar fixa WiFi, hans kommentar: Du lyckades med något som inte ska gå! Jag: Det är min specialitet.
Blir det skyddsjakt på bulgarer nu? Inte bara vargen som vi ska vara rädda för i skogen.
Och där sprack skärmen på min HTC. Byta glas eller köpa ny mobil?
Att träna på semestern borde ge mer resultat än träning resterande del av året. Känner mig extra duktig.
Det här med att ungarna blir sjuka på semestern, är det en naturlag?
I skogen, usel täckning. Kan inte ringa men twitter kommer igenom. Viktigt med prioritering.
Hur tänkte ni nu? – A Coffee Packaging That Acts As A French Press – http://t.co/RZYHNA5h: http://t.co/UA9RDk49
Inköp av takbox, hur många vuxenpoäng ger det? Det måste väl slå en högtryckstvätt, eller?
Ett tecken på att jag har semester är att jag städar bland ikonerna på iPaden.
Att barn inte förstår det här med semester och sovmorgon.
Inte mycket väsen kring Madonnas konsert i #gbgftw Är det för att det är en ”tjejkonsert”? Bruce och Maiden fick egna bilagor i GP.
Att prata lön med kollegorna, alltid lika intressant. Alla dessa förväntningar, myter och missuppfattningar kring lönebildning.
Finns det en restaurang i #gbgftw som serverar chimichanga?
Har inte läst, hört eller sett några nyheter idag. Känns ok ändå. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Insåg idag hur mycket jag har saknat att sakta gå längs en grusväg och känna dofterna när sommarsverige vaknar.
Pippi Långstrump är inte rädd för någon. Chuck Norris är inte rädd för någon. Är Chuck Norris = Pippi?
Vaknar i ett torp med mycket dålig täckning. Inser hur viktig en bra uppkoppling och ex twitter och rss-flöden är i min vardag.
Känner mig väldigt ledig och semesterslö efter 2 h skogspromenad i regnet.
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!
Jag vet att jag är sent på bollen men 3 helsidor för att någon berättar vem hens partner är?!?