t r o t t o a r

21 juli, 2012

Förklara sockervadd för mig….

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:36

Förklara sockervadd för mig. Varför finns det?

Det här med minigolf, inte mi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:06

Det här med minigolf, inte min tekopp.

Ute och fingår i Skultuna.

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:12

Ute och fingår i Skultuna.

20 juli, 2012

Har läst en dagstidning (GP) …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:30

Har läst en dagstidning (GP) för första gången på en hel vecka. Eftersändning är inte en så dum idé.

19 juli, 2012

Hjälpte svärfar fixa WiFi, h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:47

Hjälpte svärfar fixa WiFi, hans kommentar: Du lyckades med något som inte ska gå! Jag: Det är min specialitet.

17 juli, 2012

Blir det skyddsjakt på bulgar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:15

Blir det skyddsjakt på bulgarer nu? Inte bara vargen som vi ska vara rädda för i skogen.

Och där sprack skärmen på m…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:38

Och där sprack skärmen på min HTC. Byta glas eller köpa ny mobil?

16 juli, 2012

Att träna på semestern borde…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:12

Att träna på semestern borde ge mer resultat än träning resterande del av året. Känner mig extra duktig.

15 juli, 2012

Det här med att ungarna blir …

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:46

Det här med att ungarna blir sjuka på semestern, är det en naturlag?

13 juli, 2012

I skogen, usel täckning. Kan …

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:06

I skogen, usel täckning. Kan inte ringa men twitter kommer igenom. Viktigt med prioritering.

Hur tänkte ni nu? – A Coffee …

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:00

Hur tänkte ni nu? – A Coffee Packaging That Acts As A French Press – http://t.co/RZYHNA5h: http://t.co/UA9RDk49

12 juli, 2012

Inköp av takbox, hur många v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:55

Inköp av takbox, hur många vuxenpoäng ger det? Det måste väl slå en högtryckstvätt, eller?

Ett tecken på att jag har sem…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:09

Ett tecken på att jag har semester är att jag städar bland ikonerna på iPaden.

9 juli, 2012

Att barn inte förstår det h?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:00

Att barn inte förstår det här med semester och sovmorgon.

4 juli, 2012

Inte mycket väsen kring Madon…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:48

Inte mycket väsen kring Madonnas konsert i #gbgftw Är det för att det är en ”tjejkonsert”? Bruce och Maiden fick egna bilagor i GP.

Att prata lön med kollegorna,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:45

Att prata lön med kollegorna, alltid lika intressant. Alla dessa förväntningar, myter och missuppfattningar kring lönebildning.

2 juli, 2012

Finns det en restaurang i #gbg…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:37

Finns det en restaurang i #gbgftw som serverar chimichanga?

29 juni, 2012

Har inte läst, hört eller se…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:24

Har inte läst, hört eller sett några nyheter idag. Känns ok ändå. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Insåg idag hur mycket jag har…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:05

Insåg idag hur mycket jag har saknat att sakta gå längs en grusväg och känna dofterna när sommarsverige vaknar.

28 juni, 2012

Pippi Långstrump är inte rä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:32

Pippi Långstrump är inte rädd för någon. Chuck Norris är inte rädd för någon. Är Chuck Norris = Pippi?

27 juni, 2012

Norra Skåne

Filed under: Allmänt,Bilder,Livet,Twitter — Niclas @ 11:16

26 juni, 2012

Vaknar i ett torp med mycket d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:35

Vaknar i ett torp med mycket dålig täckning. Inser hur viktig en bra uppkoppling och ex twitter och rss-flöden är i min vardag.

25 juni, 2012

Känner mig väldigt ledig och…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:04

Känner mig väldigt ledig och semesterslö efter 2 h skogspromenad i regnet.

Finns inget dåligt väder, ba…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:14

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

24 juni, 2012

Jag vet att jag är sent på b…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:38

Jag vet att jag är sent på bollen men 3 helsidor för att någon berättar vem hens partner är?!?

« Föregående sidaNästa sida »