t r o t t o a r

3 april, 2012

Nä, om jag skulle besöka bis…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:07

Nä, om jag skulle besöka bistron och lyxa till det med en plastad tågmacka.

2 april, 2012

Försöker vara duktig och åk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:37

Försöker vara duktig och åker kollektivt men jösses vad det tar tid!

Telefonmöte och kaféjobba ä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:38

Telefonmöte och kaféjobba är inte en klockren kombination

« Föregående sida