Nä, om jag skulle besöka bis…
Nä, om jag skulle besöka bistron och lyxa till det med en plastad tågmacka.
Kommentarer inaktiverade för Nä, om jag skulle besöka bis…
Nä, om jag skulle besöka bistron och lyxa till det med en plastad tågmacka.
Försöker vara duktig och åker kollektivt men jösses vad det tar tid!
Telefonmöte och kaféjobba är inte en klockren kombination