t r o t t o a r

9 september, 2011

Få saker räddar en fredag so…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:54

Få saker räddar en fredag som att hitta en bugg i applikation som går i pilottest på måndag.

8 september, 2011

Hur roade sig människor på l…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:03

Hur roade sig människor på långsamma tågresor innan internet och twitter?

Tre timmars tågresa gör unde…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:17

Tre timmars tågresa gör under i min inkorg.

Vad det går lätt att jobba n…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:21

Vad det går lätt att jobba när både teknik och människor gör som det är tänkt.

Blev påmind om kraften i fort…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:37

Blev påmind om kraften i fort men fel och att stress gör dig dum! #sitterih ?rnetmeddumstruten

6 september, 2011

En bra produktiv dag avslutas …

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:12

En bra produktiv dag avslutas med #fail Rätt fil på rätt plats = bra! Fel fil på fel plats = obra! och nu fotboll -> även det #fail

5 september, 2011

Någon som har erfarenhet av a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:00

Någon som har erfarenhet av att en förslagslåda för idéer (både fysisk och virtuell) med utlovad belöning någonsin har fungerat? #hrsve

Nu är hösten här och semest…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:31

Nu är hösten här och semestern slut på riktigt. Dags att stryka skjortan och packa väskan inför kundbesök imorgon.

Har haft lite för många ”och…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:19

Har haft lite för många ”och hur tänkte du nu?”-moments idag.

4 september, 2011

Och hur många tidningar ryms …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:20

Och hur många tidningar ryms det i ett radhus? Och varför sparas dessa i flera år?

3 september, 2011

sova eller träna eller fika e…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:40

sova eller träna eller fika eller kolla film eller köpa godis eller städa eller putsa fönster eller tvätta bilen eller läsa boken eller

2 september, 2011

Närmsta grannen sågar upp et…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:04

Närmsta grannen sågar upp ett hål i en betongvägg. Det är ett ljud man tröttnar på snabbt.

Sista dagen på 10 dagars papp…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:49

Sista dagen på 10 dagars pappaledighet. Är det dags att vakna och återgå till verkligheten? Eller ska jag vänta till måndagmorgon?

« Föregående sida