t r o t t o a r

26 november, 2010

Och nu #kaffe !

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:33

Och nu #kaffe !

Idag, administrativ dag på ko…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:33

Idag, administrativ dag på kontoret.

25 november, 2010

Får jag gå i ide nu?

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:39

Får jag gå i ide nu?

23 november, 2010

Kul idé för en app: http://…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:08

Kul idé för en app: – kaffehusappen. Via http://www.mymarkup.se

22 november, 2010

Men jösses! Fotboll är svår…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:55

Men jösses! Fotboll är svårt. http://youtu.be/fyNdt9yVugk #fail

20 november, 2010

Gubben stannade mitt på över…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:58

Gubben stannade mitt på övergångsstället och började pilla på sin telefon! #fail

19 november, 2010

En man och en kvinna gick prec…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:52

En man och en kvinna gick precis in samtidigt på en toalett på tåget? Varför gör dom på detta viset?

Nu blir det fredagsmys = räkl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:06

Nu blir det fredagsmys = räklandgång och en cola på x2000 Sthlm -> Gbg #SJ

18 november, 2010

Dags att stänga ner jobbet oc…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:23

Dags att stänga ner jobbet och förbereda sig för morgondagen. Stryka skjortan och packa väskan. Imorgon ska det åkas tåg till huvudstaden.

Pannkakor – det är gött det!…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:16

Pannkakor – det är gött det!!

Att Outlook ska fungera ser ja…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:38

Att Outlook ska fungera ser jag som en hygienfaktor. Det ska bara fungera. Idag är det dåligt med att upprätthålla hygienfaktorer.

16 november, 2010

Inte en chans att jag sticker …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:14

Inte en chans att jag sticker ut och springer ikväll! Helt slut, somnar snart i soffan…

15 november, 2010

Helt tom efter en intensiv wor…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:15

Helt tom efter en intensiv workshop kring IT-stöd för HR.

13 november, 2010

Vilken är den bästa gratis b…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:17

Vilken är den bästa gratis bloggtjänsten? Vad använder ni? WordPress.com? Tumblr.com? Andra alternativ?

11 november, 2010

http://bit.ly/aHDZZL – Google …

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:18

– Google borde kanske fundera lite mer på vad lön är, eller vad tycker ni?

http://bit.ly/aeJxRi – Hur tä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:41

– Hur tänkte de här? #J ?vlaskitsystem

10 november, 2010

Framförhållning är för feg…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:58

Framförhållning är för fegisar!

9 november, 2010

Söker en slumpgenerator. Ska …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:08

Söker en slumpgenerator. Ska generera 4000 lösenord. Tips?

Slutar aldrig förundras över…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:27

Slutar aldrig förundras över oviljan att prata med varandra. Varför gissa och tro istället för att fråga?

8 november, 2010

Denna kalla isiga morgon påmi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:02

Denna kalla isiga morgon påminde mig om varför jag inte tycker om november…

5 november, 2010

Spotify installerat, nya högt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:52

Spotify installerat, nya högtalare kopplade, tv och dator kopplade. Svtplay testat. Nu ska nog lilla mamma bli glad.

3 november, 2010

en av få fördelar med att va…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:19

en av få fördelar med att vara hemma pga förkylning är att jag hinner titta igenom en del av filmer-att-se-högen.

31 oktober, 2010

En massa svartklädda småfolk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:44

En massa svartklädda småfolk dräller omkring och tigger godis. Är det tandtroll?

#Cutepdfwriter + #Evernote + #…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:14

#Cutepdfwriter + #Evernote + #Dropbox = ordning och reda. Äntligen!

Hm söndag. Det lutar åt en f…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:28

Hm söndag. Det lutar åt en fika i stan @damatteo kanske…

« Föregående sidaNästa sida »