Och nu #kaffe !
Och nu #kaffe !
Idag, administrativ dag på kontoret.
Kul idé för en app: – kaffehusappen. Via http://www.mymarkup.se
Men jösses! Fotboll är svårt. http://youtu.be/fyNdt9yVugk #fail
Gubben stannade mitt på övergångsstället och började pilla på sin telefon! #fail
En man och en kvinna gick precis in samtidigt på en toalett på tåget? Varför gör dom på detta viset?
Nu blir det fredagsmys = räklandgång och en cola på x2000 Sthlm -> Gbg #SJ
Dags att stänga ner jobbet och förbereda sig för morgondagen. Stryka skjortan och packa väskan. Imorgon ska det åkas tåg till huvudstaden.
Pannkakor – det är gött det!!
Att Outlook ska fungera ser jag som en hygienfaktor. Det ska bara fungera. Idag är det dåligt med att upprätthålla hygienfaktorer.
Inte en chans att jag sticker ut och springer ikväll! Helt slut, somnar snart i soffan…
Helt tom efter en intensiv workshop kring IT-stöd för HR.
Vilken är den bästa gratis bloggtjänsten? Vad använder ni? WordPress.com? Tumblr.com? Andra alternativ?
– Google borde kanske fundera lite mer på vad lön är, eller vad tycker ni?
– Hur tänkte de här? #J ?vlaskitsystem
Framförhållning är för fegisar!
Söker en slumpgenerator. Ska generera 4000 lösenord. Tips?
Slutar aldrig förundras över oviljan att prata med varandra. Varför gissa och tro istället för att fråga?
Denna kalla isiga morgon påminde mig om varför jag inte tycker om november…
Spotify installerat, nya högtalare kopplade, tv och dator kopplade. Svtplay testat. Nu ska nog lilla mamma bli glad.
en av få fördelar med att vara hemma pga förkylning är att jag hinner titta igenom en del av filmer-att-se-högen.
En massa svartklädda småfolk dräller omkring och tigger godis. Är det tandtroll?
#Cutepdfwriter + #Evernote + #Dropbox = ordning och reda. Äntligen!
Hm söndag. Det lutar åt en fika i stan @damatteo kanske…