t r o t t o a r

20 juni, 2011

Fortsätter mitt kamp för kom…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:33

Fortsätter mitt kamp för kompetens som strategiskt verktyg.

19 juni, 2011

Inhandlat inlines. Ska bara kl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:19

Inhandlat inlines. Ska bara klura ut hur de fungerar och övertyga kroppen om att den är 23. #hursvårtkandetvara

18 juni, 2011

Får jag äta pizza och dricka…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:35

Får jag äta pizza och dricka öl nu? #nytränad

17 juni, 2011

Kunde varit på #metaltown, ä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:37

Kunde varit på #metaltown är bland en massa gröna kaniner istället. Ska tydligen lyssna på någon sketunge som ska sjunga och dansa.

16 juni, 2011

Dom har bara lite otur när do…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:36

Dom har bara lite otur när dom tänker

14 juni, 2011

Alltid lika fascinerad hur lä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:32

Alltid lika fascinerad hur lättvindigt strategiska kompetensfrågor hanteras av arbetagivare. ”Det slänger vi ihop på en förmiddag…”

13 juni, 2011

Svårt att hålla utbildning n…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:06

Svårt att hålla utbildning när applikationen meddelar ”Communication error”

12 juni, 2011

Jag har biljetter…

Filed under: Bilder,Livet,Musik/böcker/film etc,Twitter — Niclas @ 10:31


”För alla de som inte fått biljett till The Big 4, Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax, utsålda konsert på Ullevi den 3 juli kan Live Nation idag glädjande meddela att SVT kommer att direktsända konserten live. Konserten på Ullevi, som sålde ut samma dag som biljetterna släpptes, är det enda konserten med the Big 4 i hela Skandinavien och live-sändningen kommer att visas på svensk, dansk och norsk TV samtidigt. Ett fantastiskt tillfälle för alla fans i hela Skandinavien att få se konserten.

Ända sedan i början av april har Live Nation och SVT förhandlat med artisternas management för att iscensätta en direktsändning från Ullevi.

Nu är det bara att ladda inför 3 juli när fyra av de främsta banden inom metalscenen, Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax, kliver rakt ut ur TV-rutorna in hos det svenska folket. De kommer att bjuda på en oförglömlig kväll!

“Det är inte ofta vi rensar i tablån och sänder 6 timmar direktsänd musik men när de 4 största namnen inom (trash)metal spelar på Ullevi är det ett tillfälle vi inte kunde missa”, Martin Österdahl, programbeställare på SVT.

Kommentatorer under kvällen är Per Sinding-Larsen och Linnéa Olsson. Konserterna sänds i både SVT1 och SVT2. Sändningen startar kl 18.00 i SVT2 och flyttas sedan över till SVT1 kl 21.00.

Detta blir andra gången som SVT sänder en av Live Nations konserter live från Ullevi. Första gången var 2005 när Iron Maiden spelade på ett utsålt Ullevi.”

Text från Getmetal

11 juni, 2011

#Lyckaär att vakna först, ut…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:39

#Lyckaär att vakna först, utvilad, till ett tyst hus. Hinna läsa tidningen och dricka kaffet, ostört, innan dagen drar igång.

10 juni, 2011

Beställde bromsbelägg via we…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:13

Beställde bromsbelägg via webshop, skulle spara pengar. Resultat att jag beställde 2 inte 4, mao saknar 2 inför bytet. #beställarkompetens

Göteborgs Cykefestival – kan …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:18

Göteborgs Cykefestival – kan det vara något?

9 juni, 2011

Jag kan prata telefon.

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:01

Jag kan prata telefon.

5 juni, 2011

Enligt Endomondo hade jag en s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:02

Enligt Endomondo hade jag en snitthastighet på 547.6 km/h när jag tog en runda med mc:n idag. Körde tydligen 458.78 km på 50m:16s.

4 juni, 2011

Idag ska det riskeras liv och …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:30

Idag ska det riskeras liv och lem på ett ambulerande tivoli. Kan bli intressant. #takeawalkonthewildside

2 juni, 2011

http://bit.ly/l0Hr5b – Det ver…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:36

– Det verkar dumt att köra runt med färgburkar i baksätet.

Klockan är inte ens åtta och…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:50

Klockan är inte ens åtta och jag är helt sänkt. Inte bra att vara ledig, hinner känna efter för mycket…#zzz

Hm, när jag var och handlade …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:22

Hm, när jag var och handlade fick jag beröm för att jag hade staplat streck-koderna bra. #förmångavuxenpoäng

Frukosten tog två timmar idag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:58

Frukosten tog två timmar idag. #gottliv

1 juni, 2011

och att våga låta det bli ty…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:53

och att våga låta det bli tyst…

Funderar på jag-budskap, öpp…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:52

Funderar på jag-budskap, öppna frågor och aktivt lyssnande…

Jaha, fem lediga dagar. Vad g?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:35

Jaha, fem lediga dagar. Vad gör vi med dessa?

En mycket lugn morgon. Kan det…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:13

En mycket lugn morgon. Kan det hålla hela dagen?

31 maj, 2011

Lite för många kockar just n…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:01

Lite för många kockar just nu, varav några envisas med att kommunicera på norska.

28 maj, 2011

Familjen samlad i soffan. Chip…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:35

Familjen samlad i soffan. Chips, godis och dricka framplockat. Vi är redo!

27 maj, 2011

Och var ska jag spendera mina …

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:48

Och var ska jag spendera mina ölpengar ikväll?

« Föregående sidaNästa sida »