t r o t t o a r

10 oktober, 2011

Splittrad, ofokuserad, rörig …

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:26

Splittrad, ofokuserad, rörig och löljigt kaffesugen.

8 oktober, 2011

Det tog en timme. Det blev ett…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:14

Det tog en timme. Det blev ett spel till Nintendot. Sonic…

Beslutsångesten som uppstår …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:39

Beslutsångesten som uppstår hos en 5:åring när han får välja en present till sig själv. Hög ångestnivå på Toys’R’Us.

Dagens stora fråga är om jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:08

Dagens stora fråga är om jag kommer att träna eller inte. Skönt obokad lördag.

7 oktober, 2011

Efter en intensiv vecka har ja…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:02

Efter en intensiv vecka har jag hittat soffan. En öl i handen och helt apatisk.

6 oktober, 2011

På Eurosport2: Table Fotball….

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:08

På Eurosport2: Table Fotball. Vad mer kan jag önska mig en kväll som denna?

5 oktober, 2011

Det här med att elda upp last…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:21

Det här med att elda upp lastbilar på E6:an, är det så bra?

4 oktober, 2011

Åker tåg. Passar på att plu…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:34

Åker tåg. Passar på att plugga nya applikationer. Har insett att det finns fördelar att kunna mer än de jag utbildar.

Hur gör vi när vi gör det v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:41

Hur gör vi när vi gör det vi gör?

3 oktober, 2011

Idag: 3 h resa, 2 h möte, 3 h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:07

Idag: 3 h resa, 2 h möte, 3 h resa.

2 oktober, 2011

Söndagsmiddag på Haiku (rull…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:47

Söndagsmiddag på Haiku (rullbandssushi) kompletterat med finfika på @daMatteoCoffee. En bra söndag.

1 oktober, 2011

Lyckan i att öppna WF med att…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:45

Lyckan i att öppna WF med att lägga ut alla bokstäver…

En dag på Liseberg med sommar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:00

En dag på Liseberg med sommarkänsla i oktober. Inte illa.

29 september, 2011

Oj, projektmöte om 5 min. Jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:25

Oj, projektmöte om 5 min. Jag är projektledare. Framförhållning är för fegisar.

28 september, 2011

Varför installerade jag wordf…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:19

Varför installerade jag wordfeud? Varför?

Efter två dagars rabiat jakt …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:38

Efter två dagars rabiat jakt efter någon som kan hjälpa mig med en uppgradering är det äntligen löst. Puh!

26 september, 2011

Efter en lång dag med ostrukt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:02

Efter en lång dag med ostrukturerat testande är jag äntligen uppe vid ytan igen. Vid liv men helt tom.

Snart inne på min 8:e timmen …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:42

Snart inne på min 8:e timmen i telefonmöte

Det här med strulande teknik …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:49

Det här med strulande teknik kan vara frustrerande för en icke-tekniker. Att vara beroende av andra och deras prioriteringar. #maktl ?s

Systemtester av ny applikation…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:02

Systemtester av ny applikation idag, ska bli intressant.

25 september, 2011

Ljudet som fortplantas i huset…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:11

Ljudet som fortplantas i huset när grannen borrar i betongväggen…

24 september, 2011

Insåg precis att förnamnen i…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:29

Insåg precis att förnamnen i vår familj bildar ”NAJS”

23 september, 2011

Är det ok att hålla helg nu?

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:01

Är det ok att hålla helg nu?

22 september, 2011

Utvecklingssamtal med den nya …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:59

Utvecklingssamtal med den nya chefen. Kan bli intressant.

20 september, 2011

Jag inser att jag är duktigt …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:59

Jag inser att jag är duktigt uttråkad när jag tycker att det händer för lite på Twitter.

« Föregående sidaNästa sida »