Splittrad, ofokuserad, rörig …
Splittrad, ofokuserad, rörig och löljigt kaffesugen.
Splittrad, ofokuserad, rörig och löljigt kaffesugen.
Det tog en timme. Det blev ett spel till Nintendot. Sonic…
Beslutsångesten som uppstår hos en 5:åring när han får välja en present till sig själv. Hög ångestnivå på Toys’R’Us.
Dagens stora fråga är om jag kommer att träna eller inte. Skönt obokad lördag.
Efter en intensiv vecka har jag hittat soffan. En öl i handen och helt apatisk.
På Eurosport2: Table Fotball. Vad mer kan jag önska mig en kväll som denna?
Det här med att elda upp lastbilar på E6:an, är det så bra?
Åker tåg. Passar på att plugga nya applikationer. Har insett att det finns fördelar att kunna mer än de jag utbildar.
Hur gör vi när vi gör det vi gör?
Idag: 3 h resa, 2 h möte, 3 h resa.
Söndagsmiddag på Haiku (rullbandssushi) kompletterat med finfika på @daMatteoCoffee. En bra söndag.
Lyckan i att öppna WF med att lägga ut alla bokstäver…
En dag på Liseberg med sommarkänsla i oktober. Inte illa.
Oj, projektmöte om 5 min. Jag är projektledare. Framförhållning är för fegisar.
Varför installerade jag wordfeud? Varför?
Efter två dagars rabiat jakt efter någon som kan hjälpa mig med en uppgradering är det äntligen löst. Puh!
Efter en lång dag med ostrukturerat testande är jag äntligen uppe vid ytan igen. Vid liv men helt tom.
Snart inne på min 8:e timmen i telefonmöte
Det här med strulande teknik kan vara frustrerande för en icke-tekniker. Att vara beroende av andra och deras prioriteringar. #maktl ?s
Systemtester av ny applikation idag, ska bli intressant.
Ljudet som fortplantas i huset när grannen borrar i betongväggen…
Insåg precis att förnamnen i vår familj bildar ”NAJS”
Är det ok att hålla helg nu?
Utvecklingssamtal med den nya chefen. Kan bli intressant.
Jag inser att jag är duktigt uttråkad när jag tycker att det händer för lite på Twitter.