t r o t t o a r

28 oktober, 2011

Borde vi inte omyndigförklara…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:36

Borde vi inte omyndigförklara vuxna människor som bär One-piece på offentlig plats?

Ska till Helsingborg över dag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:24

Ska till Helsingborg över dagen, förra gången parkerades ett godståg på Hallandsåsen när jag skulle hem. 3 h försening då.

27 oktober, 2011

Vad jag går igång på männi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:08

Vad jag går igång på människor med passion och kompetens. Både så kallade artister/konstnärer och vanliga dödliga arbetare.

25 oktober, 2011

Om tekniken havererade idag, m…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:37

Om tekniken havererade idag, mitt en visning för en potentiell kund? Kanske… Frustrerad? Kanske…

24 oktober, 2011

Fyller huvudet med Ebba Grön …

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:02

Fyller huvudet med Ebba Grön och muttrar över prylar som inte gör som det är tänkt…

Men det fungerade ju i fredags…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:21

Men det fungerade ju i fredags?!?

23 oktober, 2011

Vill få till protokollet att …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:09

Vill få till protokollet att jag inte är bakis idag. #bakissöndag

Lagade punktering på barnvagn…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:54

Lagade punktering på barnvagnen. 4 hål på samma slang! Hur lyckas man?

22 oktober, 2011

Tänker balansera upp dagens t…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:57

Tänker balansera upp dagens träning med pizza och öl.

Ät direkt efter träning, int…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:09

Ät direkt efter träning, inte vänta 3h. Denna huvudvärk. #notetoself

19 oktober, 2011

Idag ska jag vända ett kompet…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:13

Idag ska jag vända ett kompetensinverteringsverktyg till ett beslutstöd för strategiska HR-områden.

Att få frukost serverad vid d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:12

Att få frukost serverad vid din sittplats på tåget räknas det som frukost på sängen?

18 oktober, 2011

Nytränad och sjukt nöjd med …

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:42

Nytränad och sjukt nöjd med mig själv.

Vattenplaning, bättre kaffe n…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:53

Vattenplaning, bättre än kaffe när du vill hålla dig vaken bakom ratten.

Fick ett mail idag med ämnet:…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:08

Fick ett mail idag med ämnet: ”Påminnelse om något som jag själv har glömt dessvärre men jag minns att jag skulle påminna dig om nåt…”

Hos tandläkare idag. Inga hå…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:36

Hos tandläkare idag. Inga hål. En liten ljusglimt i vardagen.

16 oktober, 2011

”Någon har sagt att om vår h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:21

”Någon har sagt att om vår hjärna skulle vara så enkel att vi skulle förstå den, skulle vi vara så enkla att vi inte hade förstått den”

15 oktober, 2011

Idag blir det inte mycket gjor…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:23

Idag blir det inte mycket gjort.

Tog 2 h att vakna idag. Nu är…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:57

Tog 2 h att vakna idag. Nu är dags att ta tag i dagen.

14 oktober, 2011

Tjohoo! Jag har en Boxee. #kö…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:53

Tjohoo! Jag har en Boxee. #köpalycka

En administrativ fredag på ko…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:07

En administrativ fredag på kontoret.

13 oktober, 2011

Jag blir glad av att vara i Ka…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:29

Jag blir glad av att vara i Karlstad

Jobbet har en negativ inverkan…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:50

Jobbet har en negativ inverkan på min Twitter-tid.

12 oktober, 2011

På Pitchers i Karlstad. Det v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:36

På Pitchers i Karlstad. Det var inte igår.

11 oktober, 2011

”den turkiske domaren är inte…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:58

”den turkiske domaren är inte svensk” #twittboll

« Föregående sidaNästa sida »