Borde vi inte omyndigförklara…
Borde vi inte omyndigförklara vuxna människor som bär One-piece på offentlig plats?
Borde vi inte omyndigförklara vuxna människor som bär One-piece på offentlig plats?
Ska till Helsingborg över dagen, förra gången parkerades ett godståg på Hallandsåsen när jag skulle hem. 3 h försening då.
Vad jag går igång på människor med passion och kompetens. Både så kallade artister/konstnärer och vanliga dödliga arbetare.
Om tekniken havererade idag, mitt en visning för en potentiell kund? Kanske… Frustrerad? Kanske…
Fyller huvudet med Ebba Grön och muttrar över prylar som inte gör som det är tänkt…
Men det fungerade ju i fredags?!?
Vill få till protokollet att jag inte är bakis idag. #bakissöndag
Lagade punktering på barnvagnen. 4 hål på samma slang! Hur lyckas man?
Tänker balansera upp dagens träning med pizza och öl.
Ät direkt efter träning, inte vänta 3h. Denna huvudvärk. #notetoself
Idag ska jag vända ett kompetensinverteringsverktyg till ett beslutstöd för strategiska HR-områden.
Att få frukost serverad vid din sittplats på tåget räknas det som frukost på sängen?
Nytränad och sjukt nöjd med mig själv.
Vattenplaning, bättre än kaffe när du vill hålla dig vaken bakom ratten.
Fick ett mail idag med ämnet: ”Påminnelse om något som jag själv har glömt dessvärre men jag minns att jag skulle påminna dig om nåt…”
Hos tandläkare idag. Inga hål. En liten ljusglimt i vardagen.
”Någon har sagt att om vår hjärna skulle vara så enkel att vi skulle förstå den, skulle vi vara så enkla att vi inte hade förstått den”
Idag blir det inte mycket gjort.
Tog 2 h att vakna idag. Nu är dags att ta tag i dagen.
Tjohoo! Jag har en Boxee. #köpalycka
En administrativ fredag på kontoret.
Jag blir glad av att vara i Karlstad
Jobbet har en negativ inverkan på min Twitter-tid.
På Pitchers i Karlstad. Det var inte igår.
”den turkiske domaren är inte svensk” #twittboll