Då var sista arbetsdagen för…
Då var sista arbetsdagen för i år avklarad.
Då var sista arbetsdagen för i år avklarad.
Själv hemma i två dagar. Nu ska huset tömmas på öl och godis!
Smyga igång julledigheten med en kort måndag?
Sista dagarna innan lång julledighet. Jag vill trappa ner och ta det lugnt men jösses vad alla har energi och arbetslust idag!
Jag har kramat Saman! #mh11
Lyckan i att frossa i skräpmat efter ett hårt pass på gymmet.
Idag var det längre än vanligt från Lund till Göteborg.
Att ta ett steg tillbaka och se helheten är sällan fel. Ur dagens Metro. http://t.co/NPZoZboW
Jag är inte anställd för att skaffa kompisar utan för att lösa kundernas problem. Kanske inte alltid uppskattat av mina kollegor.
Det verkar dumt att köpa en tågbiljett till Malmö om jag bara ska till Lund. Men det kunde varit värre, det kunde varit tvärtom…
WF lyfter prestationsångesten till nya nivåer.
Att behöva leka tekniker när jag är inställd på att utbilda och byggga processer. #Teknikskabarafunka
Få saker gör mig så frustrerad som långa svarstider… #skitssystem
Ägnar dagen åt att köra bil. Svårt twittra bakom ratten.
Hade inte räknat med 15 min för hisstransfer. Nu försenad till dop.
På 72 h, hinner jag med en begravning, en födelsedag och ett dop. Och köra ca 75 mil.
Utbildning på distans = 3,5 h telefonmöte
Finns det en naturlag som tvingar mig att köpa ny slips för varje begravning? Vita slipsen har en fläck som inte går bort. Ny slips igen!?!
Glädjen i att lägga 4800:- på vinterdäck. Men vad ska jag annars göra med mina pengar?
Idag har jag genomfört en funktionskontroll av mitt regnställ, med positivt resultat.
X2000 tappar lite av sin tjusning när det hamnar efter ett långsamt pendeltåg.
Torsdagskväll, på väg hem. Troligtvis inte ensam om detta. Ont om gott-om-plats på tåget.
Konsult inom HR-området? http://t.co/XDOMFsee #ledigajobb
Efter en överdos av Thai-mat håller jag på att somna i soffan. #paltkoma
”…om du inte kan förklara så jag förstår har du inte heller förstått…”