t r o t t o a r

21 december, 2011

Då var sista arbetsdagen för…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:08

Då var sista arbetsdagen för i år avklarad.

20 december, 2011

Själv hemma i två dagar. Nu …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:46

Själv hemma i två dagar. Nu ska huset tömmas på öl och godis!

19 december, 2011

Smyga igång julledigheten med…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:44

Smyga igång julledigheten med en kort måndag?

Sista dagarna innan lång jull…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:57

Sista dagarna innan lång julledighet. Jag vill trappa ner och ta det lugnt men jösses vad alla har energi och arbetslust idag!

17 december, 2011

Jag har kramat Saman! #mh11

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:10

Jag har kramat Saman! #mh11

Lyckan i att frossa i skräpma…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:02

Lyckan i att frossa i skräpmat efter ett hårt pass på gymmet.

15 december, 2011

Idag var det längre än vanli…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:03

Idag var det längre än vanligt från Lund till Göteborg.

Att ta ett steg tillbaka och s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:58

Att ta ett steg tillbaka och se helheten är sällan fel. Ur dagens Metro. http://t.co/NPZoZboW

Jag är inte anställd för at…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:05

Jag är inte anställd för att skaffa kompisar utan för att lösa kundernas problem. Kanske inte alltid uppskattat av mina kollegor.

Det verkar dumt att köpa en t…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:12

Det verkar dumt att köpa en tågbiljett till Malmö om jag bara ska till Lund. Men det kunde varit värre, det kunde varit tvärtom…

WF lyfter prestationsångesten…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:11

WF lyfter prestationsångesten till nya nivåer.

14 december, 2011

Att behöva leka tekniker när…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:50

Att behöva leka tekniker när jag är inställd på att utbilda och byggga processer. #Teknikskabarafunka

13 december, 2011

Få saker gör mig så frustre…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:55

Få saker gör mig så frustrerad som långa svarstider… #skitssystem

12 december, 2011

Ägnar dagen åt att köra bil…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:08

Ägnar dagen åt att köra bil. Svårt twittra bakom ratten.

10 december, 2011

Hade inte räknat med 15 min f…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:50

Hade inte räknat med 15 min för hisstransfer. Nu försenad till dop.

På 72 h, hinner jag med en be…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:00

På 72 h, hinner jag med en begravning, en födelsedag och ett dop. Och köra ca 75 mil.

8 december, 2011

Utbildning på distans = 3,5 h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:02

Utbildning på distans = 3,5 h telefonmöte

7 december, 2011

Finns det en naturlag som tvin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:15

Finns det en naturlag som tvingar mig att köpa ny slips för varje begravning? Vita slipsen har en fläck som inte går bort. Ny slips igen!?!

5 december, 2011

Glädjen i att lägga 4800:- p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:32

Glädjen i att lägga 4800:- på vinterdäck. Men vad ska jag annars göra med mina pengar?

3 december, 2011

Idag har jag genomfört en fun…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:30

Idag har jag genomfört en funktionskontroll av mitt regnställ, med positivt resultat.

1 december, 2011

X2000 tappar lite av sin tjusn…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:17

X2000 tappar lite av sin tjusning när det hamnar efter ett långsamt pendeltåg.

Torsdagskväll, på väg hem. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:19

Torsdagskväll, på väg hem. Troligtvis inte ensam om detta. Ont om gott-om-plats på tåget.

27 november, 2011

Konsult inom HR-området? http…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:20

Konsult inom HR-området? http://t.co/XDOMFsee #ledigajobb

26 november, 2011

Efter en överdos av Thai-mat …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:44

Efter en överdos av Thai-mat håller jag på att somna i soffan. #paltkoma

”…om du inte kan förklara s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:01

”…om du inte kan förklara så jag förstår har du inte heller förstått…”

« Föregående sidaNästa sida »