t r o t t o a r

7 januari, 2012

Ska ut i #gbgftw ikväll. Vart…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:24

Ska ut i #gbgftw ikväll. Vart går vuxna en kväll som denna?

Hotellet slängde med en ölku…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:22

Hotellet slängde med en ölkupong, bara för att jag var så duktig och klarade att boka via deras hemsida.

6 januari, 2012

Att jag började följa @nyfik…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:51

Att jag började följa @nyfikenful och @ViktorCalmen är nog det klokaste jag gjort på twitter. Sjunga kanon på Twitter. Genialiskt!

Tydligen krävs det varken ski…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:13

Tydligen krävs det varken skidbacke eller speciellt mycket snö – http://t.co/G1xTzXxc via @youtube

Ledig, solen skiner – och sjä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:51

Ledig, solen skiner – och självklart kom förkylningen tillbaka med förnyad kraft.

5 januari, 2012

En lagom lång vecka, mjukstar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:34

En lagom lång vecka, mjukstart.

4 januari, 2012

Att leka visk-leken på arbets…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:54

Att leka visk-leken på arbetsplatsen skapar bara problem. Ska det vara så svårt att gå till källan?

3 januari, 2012

Tungstartat idag, halva först…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:50

Tungstartat idag, halva första arbetsdagen avklarad, har fortfarande inte vaknat.

2 januari, 2012

Sista dagen på julledigheten,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:58

Sista dagen på julledigheten, naturligtvis drar jag på mig en förkylning. Host och snörvel.

”Han var snygg” – sonen om Hug…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:37

”Han var snygg” – sonen om Hugh Jackman

Not working

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:40

Not working

1 januari, 2012

Bröt ihop under en intensiv t…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:47

Bröt ihop under en intensiv tjat-kampanj från sonen. Släppte tv-n fri för Super Mario. Jag får slappa framför datorn istället.

Fick precis uppleva en kanonsa…

Filed under: Twitter — Niclas @ 00:20

Fick precis uppleva en kanonsalut.

31 december, 2011

Cola, kaffe, soja, bål, saft,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:52

Cola, kaffe, soja, bål, saft, gratäng, sås och choklad. Fläckar på duken så här långt.

Men va f.. Den ätfärdiga avo…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:22

Men va f.. Den ätfärdiga avocadon är rutten! #fail

Startar dagen med att riva ner…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:16

Startar dagen med att riva ner en lampa över diskbänken, för att sen borra, svära, skruva, koppla, muttra. Allt innan 1:a #kaffe

28 december, 2011

I bilen: sonen väcker sovande…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:03

I bilen: sonen väcker sovande mamma genom att knacka henne i pannan med en tom pet-flaska. #vardagsdramatik

Min 5-åriga son uttalade Word…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:02

Min 5-åriga son uttalade Wordfeud rätt! #stoltfar inte alla vuxna klarar det.

26 december, 2011

Efter en timmes slit kom äntl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:01

Efter en timmes slit kom äntligen en traktor, vad mycket lättare det blev att få loss bilen. Slörp sa det sen var bilen loss.

Idag har jag grävt loss en bi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:00

Idag har jag grävt loss en bil ur en gräsmatta.

25 december, 2011

Jag har överlevt ytterligare …

Filed under: Twitter — Niclas @ 00:03

Jag har överlevt ytterligare en jul, trots allt.

24 december, 2011

Julklappsöppningens efterskal…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:00

Julklappsöppningens efterskalv drar genom huset. Själv vill jag rulla ihop i fosterställning i ett hörn.

Nu pågår andra julklappsöpp…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:24

Nu pågår andra julklappsöppningen.

Äntligen!

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:02

Äntligen!

23 december, 2011

Tillbringar helgen trådbunden…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:27

Tillbringar helgen trådbunden. Saknar wi-fi och mobil uppkoppling redan efter ett dygn.

« Föregående sidaNästa sida »