Ska ut i #gbgftw ikväll. Vart…
Ska ut i #gbgftw ikväll. Vart går vuxna en kväll som denna?
Ska ut i #gbgftw ikväll. Vart går vuxna en kväll som denna?
Hotellet slängde med en ölkupong, bara för att jag var så duktig och klarade att boka via deras hemsida.
Att jag började följa @nyfikenful och @ViktorCalmen är nog det klokaste jag gjort på twitter. Sjunga kanon på Twitter. Genialiskt!
Tydligen krävs det varken skidbacke eller speciellt mycket snö – http://t.co/G1xTzXxc via @youtube
Ledig, solen skiner – och självklart kom förkylningen tillbaka med förnyad kraft.
En lagom lång vecka, mjukstart.
Att leka visk-leken på arbetsplatsen skapar bara problem. Ska det vara så svårt att gå till källan?
Tungstartat idag, halva första arbetsdagen avklarad, har fortfarande inte vaknat.
Sista dagen på julledigheten, naturligtvis drar jag på mig en förkylning. Host och snörvel.
”Han var snygg” – sonen om Hugh Jackman
Bröt ihop under en intensiv tjat-kampanj från sonen. Släppte tv-n fri för Super Mario. Jag får slappa framför datorn istället.
Fick precis uppleva en kanonsalut.
Cola, kaffe, soja, bål, saft, gratäng, sås och choklad. Fläckar på duken så här långt.
Men va f.. Den ätfärdiga avocadon är rutten! #fail
Startar dagen med att riva ner en lampa över diskbänken, för att sen borra, svära, skruva, koppla, muttra. Allt innan 1:a #kaffe
I bilen: sonen väcker sovande mamma genom att knacka henne i pannan med en tom pet-flaska. #vardagsdramatik
Min 5-åriga son uttalade Wordfeud rätt! #stoltfar inte alla vuxna klarar det.
Efter en timmes slit kom äntligen en traktor, vad mycket lättare det blev att få loss bilen. Slörp sa det sen var bilen loss.
Idag har jag grävt loss en bil ur en gräsmatta.
Jag har överlevt ytterligare en jul, trots allt.
Julklappsöppningens efterskalv drar genom huset. Själv vill jag rulla ihop i fosterställning i ett hörn.
Nu pågår andra julklappsöppningen.
Tillbringar helgen trådbunden. Saknar wi-fi och mobil uppkoppling redan efter ett dygn.