På väg till huvudkontoret. D…
På väg till huvudkontoret. Dags att kolla att chefen sköter sig.
På väg till huvudkontoret. Dags att kolla att chefen sköter sig.
Idag: #kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe
Orkar inte prata mer idag.
6 timmar jobb, 7 timmar tåg, 1 timme bil. Så har jag spenderat dagen.
Panflöjtsindianerna, vem har beställt hit dem? Och varför?
Ett steg framåt och två steg tillbaka
Det här med booth babes, hade vi inte vuxit ifrån det? #elmia
Det här med att det spelas musik i 3’s nät när jag ringer…varför? ”3 is a magic nummer…tralala”
Ligga i soffan hemma hos föräldrarna och vänta på maten ska bli klar. Den känslan…
On the road again … Tiddilipom …
Nä, om jag skulle besöka bistron och lyxa till det med en plastad tågmacka.
Försöker vara duktig och åker kollektivt men jösses vad det tar tid!
Telefonmöte och kaféjobba är inte en klockren kombination
Taco, finöl och slutspelshockey, inte så dumt en fredag som denna.
Då är jag officiellt försenad till mitt kundmöte. Tack för det @vasttrafik
Att vänta på ett pendeltåg i 20 minuter gör mig inte mer sugen att använda kollektivtrafiken.
Pappersvarianten av telefonkatalogen, äntligen vet jag syftet med den. Leksak åt en sju månaders. Riv och slit. Pappersremsor överallt.
Att felsöka i två timmar och inte komma ett dugg närmre en lösning. Den känslan…
Tystnaden i kontorslandskapet när paltkoman rullar in…
Nu vankas det familjepizza, hawaii. Alltid lika intressant när sonen får bestämma maten.
Tänk att ett nytt framdäck kan förgylla en dag så.
Det är ju tur att man blev som man blev när man inte blev som man skulle
Sisu gäller alltid! Skit in -> Skit ut
Jag blir alltid lika förvånad över förväntningen att jag ska höra vad du inte säger och bygga slott med byggstenar som inte finns.