t r o t t o a r

19 april, 2012

På väg till huvudkontoret. D…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:07

På väg till huvudkontoret. Dags att kolla att chefen sköter sig.

17 april, 2012

Idag: #kaffe – administration …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:30

Idag: #kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe – administration – kaffe

16 april, 2012

Orkar inte prata mer idag.

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:36

Orkar inte prata mer idag.

13 april, 2012

Fredag = Telefonmöte

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:21

Fredag = Telefonmöte

12 april, 2012

6 timmar jobb, 7 timmar tåg, …

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:10

6 timmar jobb, 7 timmar tåg, 1 timme bil. Så har jag spenderat dagen.

Panflöjtsindianerna, vem har …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:08

Panflöjtsindianerna, vem har beställt hit dem? Och varför?

11 april, 2012

Ett steg framåt och två steg…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:15

Ett steg framåt och två steg tillbaka

9 april, 2012

Det här med booth babes, hade…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:10

Det här med booth babes, hade vi inte vuxit ifrån det? #elmia

8 april, 2012

Det här med att det spelas mu…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:58

Det här med att det spelas musik i 3’s nät när jag ringer…varför? ”3 is a magic nummer…tralala”

6 april, 2012

Ligga i soffan hemma hos för?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:09

Ligga i soffan hemma hos föräldrarna och vänta på maten ska bli klar. Den känslan…

4 april, 2012

On the road again … Tiddilip…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:14

On the road again … Tiddilipom …

3 april, 2012

Nä, om jag skulle besöka bis…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:07

Nä, om jag skulle besöka bistron och lyxa till det med en plastad tågmacka.

2 april, 2012

Försöker vara duktig och åk…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:37

Försöker vara duktig och åker kollektivt men jösses vad det tar tid!

Telefonmöte och kaféjobba ä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:38

Telefonmöte och kaféjobba är inte en klockren kombination

30 mars, 2012

Taco, finöl och slutspelshock…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:47

Taco, finöl och slutspelshockey, inte så dumt en fredag som denna.

29 mars, 2012

Då är jag officiellt försen…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:16

Då är jag officiellt försenad till mitt kundmöte. Tack för det @vasttrafik

Att vänta på ett pendeltåg …

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:41

Att vänta på ett pendeltåg i 20 minuter gör mig inte mer sugen att använda kollektivtrafiken.

28 mars, 2012

Pappersvarianten av telefonkat…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:25

Pappersvarianten av telefonkatalogen, äntligen vet jag syftet med den. Leksak åt en sju månaders. Riv och slit. Pappersremsor överallt.

Att felsöka i två timmar och…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:24

Att felsöka i två timmar och inte komma ett dugg närmre en lösning. Den känslan…

27 mars, 2012

Tystnaden i kontorslandskapet …

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:52

Tystnaden i kontorslandskapet när paltkoman rullar in…

24 mars, 2012

Nu vankas det familjepizza, ha…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:19

Nu vankas det familjepizza, hawaii. Alltid lika intressant när sonen får bestämma maten.

Tänk att ett nytt framdäck k…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:18

Tänk att ett nytt framdäck kan förgylla en dag så.

23 mars, 2012

Det är ju tur att man blev so…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:15

Det är ju tur att man blev som man blev när man inte blev som man skulle

22 mars, 2012

Sisu gäller alltid! Skit in -…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:57

Sisu gäller alltid! Skit in -> Skit ut

Jag blir alltid lika förvåna…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:56

Jag blir alltid lika förvånad över förväntningen att jag ska höra vad du inte säger och bygga slott med byggstenar som inte finns.

« Föregående sidaNästa sida »