Testar geocaching.
Testar geocaching.
Efter 5 års planering är vi äntligen på gång att måla om hemma-kontoret.
”If you don’t ride in rain in you don’t ride”
Sitter hos kund. Telefonen ringer – Annan kund: ”Var är du? Du ska vara här och hålla utbildning!”
Det är en väldans stor skillnad på att tro och att veta.
Hugget i magen direkt efter jag svarade ja på frågan om det är alldeles säkert att jag vill formatera c:/.
Jag vill ha en app som påminner mig om saker när jag är på en viss given plats, inte vid en tid. Ex, när jag passerar affären, köp mjölk.
Kombinationen pollenallergi och förkylning ger intressanta synergieffekter.
Det här med att inte jobba när jag är ledig, det går sådär.
Föräldraledig på halvtid, undrar hur det slår på bensinkontot? Räknar med 150:-/dag i bensin och parkering.
Njutningen, första dagen på föräldraledighet. Kan knappt starta bättre.
Årets utvecklingssamtal avklarat.
Sover länge, vaknar till solen och äter en långsam frukost. Saknar @GoteborgsPosten. Får bli twitter istället.
Pollenkollen – jajemän. Nu börjar det. Atjoo!
Känner mig avig och kantig idag, tur jag ska till kloka, duktiga och trevliga kunder.
Snart lunch och det känns som jag vaknade nyss. Svårtstartad idag…
En blåbärslyxshake från Max satt som smäck så här dagen efter.
På väg tillbaka till civilisationen efter 4 dagar i Stockholm.
Är det ok att twittra under tal på bröllopsfesten?
Är det ok att twittra under vigselakten?
Musik. Vilken festival bör jag inte missa i sommar?
Förhandling på jobbet: Ta ungarna en helg så tar jag uppdraget som ingen vill ha.
Det här med en gräns på 300 mb i mailboxen känns det inte lite gammalt? Jag drar ner 3 ggr så mycket trafik till mobilen.
Öl, pizza och hockey låter som en alldeles lysande idé. Särskilt i den ordningen.