t r o t t o a r

13 maj, 2012

Testar geocaching.

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:12

Testar geocaching.

12 maj, 2012

Efter 5 års planering är vi …

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:46

Efter 5 års planering är vi äntligen på gång att måla om hemma-kontoret.

10 maj, 2012

”If you don’t ride in rain in …

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:21

”If you don’t ride in rain in you don’t ride”

9 maj, 2012

Sitter hos kund. Telefonen rin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:13

Sitter hos kund. Telefonen ringer – Annan kund: ”Var är du? Du ska vara här och hålla utbildning!”

8 maj, 2012

Det är en väldans stor skill…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:09

Det är en väldans stor skillnad på att tro och att veta.

5 maj, 2012

Hugget i magen direkt efter ja…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:42

Hugget i magen direkt efter jag svarade ja på frågan om det är alldeles säkert att jag vill formatera c:/.

4 maj, 2012

Jag vill ha en app som påminn…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:37

Jag vill ha en app som påminner mig om saker när jag är på en viss given plats, inte vid en tid. Ex, när jag passerar affären, köp mjölk.

Kombinationen pollenallergi oc…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:43

Kombinationen pollenallergi och förkylning ger intressanta synergieffekter.

Det här med att inte jobba n?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:49

Det här med att inte jobba när jag är ledig, det går sådär.

3 maj, 2012

Föräldraledig på halvtid, u…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:41

Föräldraledig på halvtid, undrar hur det slår på bensinkontot? Räknar med 150:-/dag i bensin och parkering.

Njutningen, första dagen på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:05

Njutningen, första dagen på föräldraledighet. Kan knappt starta bättre.

2 maj, 2012

Årets utvecklingssamtal avkla…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:02

Årets utvecklingssamtal avklarat.

1 maj, 2012

Sover länge, vaknar till sole…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:33

Sover länge, vaknar till solen och äter en långsam frukost. Saknar @GoteborgsPosten. Får bli twitter istället.

27 april, 2012

Röstlådepingis

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:02

Röstlådepingis

25 april, 2012

Pollenkollen – jajemän. Nu b?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:52

Pollenkollen – jajemän. Nu börjar det. Atjoo!

24 april, 2012

Känner mig avig och kantig id…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:52

Känner mig avig och kantig idag, tur jag ska till kloka, duktiga och trevliga kunder.

23 april, 2012

Snart lunch och det känns som…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:33

Snart lunch och det känns som jag vaknade nyss. Svårtstartad idag…

22 april, 2012

En blåbärslyxshake från Max…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:10

En blåbärslyxshake från Max satt som smäck så här dagen efter.

På väg tillbaka till civilis…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:56

På väg tillbaka till civilisationen efter 4 dagar i Stockholm.

21 april, 2012

Är det ok att twittra under t…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:08

Är det ok att twittra under tal på bröllopsfesten?

Är det ok att twittra under v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:36

Är det ok att twittra under vigselakten?

19 april, 2012

Musik. Vilken festival bör ja…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:23

Musik. Vilken festival bör jag inte missa i sommar?

Förhandling på jobbet: Ta un…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:13

Förhandling på jobbet: Ta ungarna en helg så tar jag uppdraget som ingen vill ha.

Det här med en gräns på 300…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:47

Det här med en gräns på 300 mb i mailboxen känns det inte lite gammalt? Jag drar ner 3 ggr så mycket trafik till mobilen.

Öl, pizza och hockey låter s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:44

Öl, pizza och hockey låter som en alldeles lysande idé. Särskilt i den ordningen.

« Föregående sidaNästa sida »