t r o t t o a r

22 juni, 2012

Förbereder inför midsommar. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:35

Förbereder inför midsommar. Förr var det Eddie Meduza, nu Sean Banan. Vad hände?

20 juni, 2012

Efter veckor av strul löste s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:17

Efter veckor av strul löste sig mycket på mållinjen idag. Nu – Föräldraledig!

19 juni, 2012

Lunch på Pizza Hut. Dumt. #pa…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:35

Lunch på Pizza Hut. Dumt. #paltkoma

18 juni, 2012

2 arbetsdagar kvar sen föräl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:04

2 arbetsdagar kvar sen föräldraledighet i ett halvår och det kan inte sluta strula. Det är bara för mycket just nu.

13 juni, 2012

Det finns något tillfredsstä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:12

Det finns något tillfredsställande med att skriva slutrapport, speciellt i projekt som har gått bra.

8 juni, 2012

Fotboll vs Flashdance – alla d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:24

Fotboll vs Flashdance – alla dessa val.

Kall öl, het chilli och lite …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:14

Kall öl, het chilli och lite fotboll på det. Kan bli en bra kväll.

Att en 6 åring som ska sätta…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:13

Att en 6 åring som ska sätta på sig strumpor kunde vara så effektiv tålamodsträning.

4 juni, 2012

Alltid lika roligt att inse at…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:11

Alltid lika roligt att inse att jag gjorde ett skriv fel på ordet skrivfel.

1 juni, 2012

Lite grillkorv och en bra öl …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:48

Lite grillkorv och en bra öl – Ibland är det allt som krävs för att förgylla en kväll…

29 maj, 2012

Varför finns det alltid tid a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:24

Varför finns det alltid tid att hantera symtomen men aldrig att åtgärda orsaken? #skitsystem

28 maj, 2012

Jag tror studenten somnade öv…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:27

Jag tror studenten somnade över sina böcker mitt i latten. #kafejobbar

27 maj, 2012

Megaloppis i Majorna, det är …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:52

Megaloppis i Majorna, det är bra det.

26 maj, 2012

Sjukt nöjd med sonens Pride-s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:22

Sjukt nöjd med sonens Pride-strumpor. http://t.co/uQmo14DL

25 maj, 2012

Inget excel på datorn längre…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:41

Inget excel på datorn längre, ska testa google document. Lära om lära nytt.

23 maj, 2012

Att hela tiden verka i ytterom…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:12

Att hela tiden verka i ytterområden av min kompetens är både utmanande och frustrerande.

22 maj, 2012

Ibland har man flyt, ibland in…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:20

Ibland har man flyt, ibland inte. Mvh mörbultad.

21 maj, 2012

Insåg precis att min klocka s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:48

Insåg precis att min klocka ska ringa 04:45 imorgon. Vill inte!

20 maj, 2012

Egentid på Jula.

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:15

Egentid på Jula.

19 maj, 2012

Efter ha kollat på hockey-vm …

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:06

Efter ha kollat på hockey-vm är fotboll långsamt och händelsefattigt.

18 maj, 2012

En milstolpe avklarad. Ätit m…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:27

En milstolpe avklarad. Ätit mig mätt på sushi, har aldrig hänt innan.

17 maj, 2012

”det känns som nästa mål ä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:26

”det känns som nästa mål är hyfsat viktigt” #twittpuck

15 maj, 2012

Hur tänkte du nu? Frågan jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:00

Hur tänkte du nu? Frågan jag vill ha svar på när yngste sonen, 9 månader, kryper in under soffan och inte hittar ut igen.

14 maj, 2012

Idag blir det inte många knop…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:33

Idag blir det inte många knop. Stannar inne med ungarna och kollar ut, med en sur blick, på regnet.

13 maj, 2012

Dissar solen och går in och l…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:54

Dissar solen och går in och lägger mig i soffan.

« Föregående sidaNästa sida »