Förbereder inför midsommar. …
Förbereder inför midsommar. Förr var det Eddie Meduza, nu Sean Banan. Vad hände?
Förbereder inför midsommar. Förr var det Eddie Meduza, nu Sean Banan. Vad hände?
Efter veckor av strul löste sig mycket på mållinjen idag. Nu – Föräldraledig!
Lunch på Pizza Hut. Dumt. #paltkoma
2 arbetsdagar kvar sen föräldraledighet i ett halvår och det kan inte sluta strula. Det är bara för mycket just nu.
Det finns något tillfredsställande med att skriva slutrapport, speciellt i projekt som har gått bra.
Fotboll vs Flashdance – alla dessa val.
Kall öl, het chilli och lite fotboll på det. Kan bli en bra kväll.
Att en 6 åring som ska sätta på sig strumpor kunde vara så effektiv tålamodsträning.
Alltid lika roligt att inse att jag gjorde ett skriv fel på ordet skrivfel.
Lite grillkorv och en bra öl – Ibland är det allt som krävs för att förgylla en kväll…
Varför finns det alltid tid att hantera symtomen men aldrig att åtgärda orsaken? #skitsystem
Jag tror studenten somnade över sina böcker mitt i latten. #kafejobbar
Megaloppis i Majorna, det är bra det.
Sjukt nöjd med sonens Pride-strumpor. http://t.co/uQmo14DL
Inget excel på datorn längre, ska testa google document. Lära om lära nytt.
Att hela tiden verka i ytterområden av min kompetens är både utmanande och frustrerande.
Ibland har man flyt, ibland inte. Mvh mörbultad.
Insåg precis att min klocka ska ringa 04:45 imorgon. Vill inte!
Efter ha kollat på hockey-vm är fotboll långsamt och händelsefattigt.
En milstolpe avklarad. Ätit mig mätt på sushi, har aldrig hänt innan.
”det känns som nästa mål är hyfsat viktigt” #twittpuck
Hur tänkte du nu? Frågan jag vill ha svar på när yngste sonen, 9 månader, kryper in under soffan och inte hittar ut igen.
Idag blir det inte många knop. Stannar inne med ungarna och kollar ut, med en sur blick, på regnet.
Dissar solen och går in och lägger mig i soffan.